Job 19 van 70


Report this listing

Solliciteren



Cleaning & Hospitality Coach - Limburg


Functie

  • In jouw rol geef je leiding aan verschillende Housekeeping-teams, verspreid over verschillende hotels te Limburg.

  • Je geeft hen de juiste sturing waar nodig. Je coacht en streeft naar groei en ontwikkeling van elk teamlid;

  • Je bent pas gelukkig wanneer al jouw medewerkers optimaal functioneren en op elkaar zijn afgestemd;

  • Je organiseert, coördineert en controleer t de dagelijkse werkzaamheden en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten;

  • Klanttevredenheid staat centraal en een fijne, transparante communicatie is essentieel in jouw functie;

  • Verder ontferm je je over allerhande administratie, planningen en voorbereiding van de verloning;

  • Je bewaakt het beoogde rendement en stuurt tijdig aan waar nodig;

Jouw profiel

Onze gedroomde kandidaat is een commerciële professional met leidinggevende skills die energie krijgt van het werken met mensen .

Kan jij onderstaande afvinken? Dan kijken wij uit naar een kennismaking!:

  • Ervaring in de hotelsector is een plus;

  • Je bent Nederlandstalig en kan een aardig woordje Frans en/of Engels;

  • Je kan zelfstandig werken en prioriteiten stellen, je hebt een hands-on mentaliteit;

  • Je bent een gedreven people manager . Jouw skills helpen je in het aansturen en coachen van onze teams;

  • Je faciliteert en volgt alles op van A tot Z, en je zorgt voor een regelmatige terugkoppeling naar onze 'District Manager ';

  • Met jouw drive en kennis kan je je teams aanzetten om samen de beoogde resultaten te behalen;

  • Je bent stressbestendig en flexibel;

  • Onze slogan 'Group-f makes you smile' straal je uit in je dagelijkse werken;

  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren
  • Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
    De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)

Aanbod

Je komt bij Group-f terecht in een groeiende onderneming.
Wij bieden naast een afwisselende en verantwoordelijke functie ook een aangename werkomgeving waar jouw ontwikkeling voorop staat.

Verder kan je rekenen op:

  • een motiverend salaris in functie van kennis en ervaring;

  • goede extralegale voordelen;

  • een bedrijfswagen wordt voorzien;

  • je komt terecht in een bedrijf met veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en carrièrestappen;

  • een goede werksfeer waar hard werken en plezier hand-in-hand gaan;

Solliciteren